Pagina's

Winged eyeliner look met perfecte eyeliner!!




I am a huge eyelinerholic and the winged eyeliner look is an absolute favorite of mine. It took me a while to find the right eyeliner for the job but I guess I finally found it.

Oja ik schrijf op dit blog in het Nederlands! Soms schakelt je brein zomaar over van taal en gezien ik ook een blog heb in het Engels kan er nog wel eens verwarring ontstaan.

Anyway, ik draag elke dag eyeliner en heb de juiste eyeliner gevonden die goed op te brengen is en perfect blijft zitten. (De hele dag!) Benieuwd?!









Het blijft een beetje een vreemde foto maar gezien mijn status als 'beginnend beautyblogger' ben ik nog geen expert in het foto's maken. Nu ben ik wel blij dat het wel precies laat zien wat het resultaat is van mijn eyeliner. Maar welke eyeliner heb ik dan gebruikt?!

Zoals velen is mijn zoektocht groot (en duur) geweest. Al die verschillende eyeliner stiften, kwastjes of weet ik het wat ik allemaal heb gebruikt om een lijntje om mijn ogen te creëren. (oogpotlood bijvoorbeeld zodat je een groot zwart veegfestijn hebt aan het einde van de dag) Omdat ik er zelf niet meer uitkwam en ik ook voor dansen iets moest hebben wat zelfs met veel gezweet moest blijven zitten ben ik maar hulp gaan zoeken. Ik ben naar de Douglas gegaan en heb gevraagd om advies. Meteen werd ik gewezen naar het assortiment van Bobbi Brown. De long wear gel eyeliner is zoals de naam al doet vermoeden precies wat ik zoek. Er hoort een speciaal kwastje bij die je los moet kopen maar echt geweldig fijne lijntjes maakt. In de Douglas zelf hebben ze me opgemaakt en tips gegeven voor gebruik. (je kunt er namelijk ook smokey eyes mee maken!) 

Super handig die Douglas dames met hun advies maar hoe is het met het echte gebruik?




Ik gebruik de eyeliner dagelijks ondertussen al zo'n half jaar. Het potje zit ongeveer op de helft dus kan nog wel een half jaar mee. In het begin moet ik toegeven dat het oefenen was, alleen de lijnen die ik maakte hield ik veel simpel. Na twee weken had ik het onder de knie en kon ik ook de ultieme winged eyeliner look maken! Wat nog het allerfijnste is aan deze eyeliner, is dat het de hele dag én nacht perfect blijft zitten. Ik vond het niet goedkoop gezien het kwastje duurder was dan de eyeliner, alleen gezien ik het kwastje maar 1 keer hoef te kopen en het potje dus zeker een jaar meegaat is het relatief goedkoop! 

Producten die ik heb gebruikt:

Long wear gel eyeliner Bobbi Brown €24,00

Ultra fine liner brush Bobbi Brown €27,00

Als basis op mijn ogen heb ik gebruikt:

Long wear cream shadow €26,50



Tip voor het gebruik van het kwastje: elke dag na gebruik schoonmaken anders worden de restjes hard en blijven die in het kwastje zitten. 

Welke eyeliner heb jij en heb je er een goede review over op je blog? Laat het me weten dan kom ik even kijken!

- JoanyM 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten