Pagina's

Golden oldie #1


Hoe heerlijk is het om als je blut bent om gewoon eens te shoppen in je eigen kast? Ik ben me de laatste tijd aan het inhouden en let op alles wat ik uitgeef. Leuk is het niet maar ik heb nu dus wel een oplossing bedacht, wat ik zelf dan ook een leuk onderdeel vind voor mijn blog om vaker te doen! Kijk snel mee met mijn allereerste 'Golden oldie' uit eigen kast.


Deze nagellak is sinds ik hem kocht al een favoriet. Op de een of andere manier uit het oog verdwenen en ergens achteraan mijn stash beland. Dat ik hem zag wist ik het meteen, dit in een Golden oldie. 

Toen ik hem kocht (vorig jaar) weet ik nog dat ik ook reclames zag op tv van deze nagellak. De kleur sprak me meteen aan en heb onderweg naar school hem meteen gekocht bij de etos op het station. Het kan nog wel eens zijn dat reclames overdrijven over een artikel alleen in dit geval viel dat nog erg mee. Er staat op dat de lak in 60 seconden droog is en ik heb me verbaasd over het feit dat het nog echt zo was. Ik vind het zelf altijd net iets mooier met twee lagen over elkaar dus dat heb ik dan ook voor de foto gedaan. Een laag kan wel maar is dan wat minder fel. 

Of de nagellak nog verkrijgbaar is bij de etos weet ik niet maar ze hebben hem nog wel op bol.com dus mocht je verliefd zijn geworden, nog worries! Het is de rimmel 60 seconds funtime fuchsia pink. Normaal €5,99 alleen zag hem nu in de aanbieding voor €4,49. 

- JoanyM 


JoanyM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten