Pagina's

Top 10 dans foto's!!

 


Stiekem schrijf ik bijna al mijn blogberichten 's nachts als ik niet kan slapen. (zoals nu) Ik merk dat ik dan gewoon niet kan slapen omdat mijn hoofd borrelt van de ideeën en die moet en zal ik dan meteen uitwerken. Voor vandaag (vannacht) waren mijn hersenspinsels gefocust op mijn 'oude' dansfoto's. Ik dans nu al langer dan een jaar bij de groep Twostepforward en heb ook al een aantal optredens gehad. Omdat ik nog niet zo lang blog vind ik het zonde om al die leuke dansfoto's niet te kunnen delen. Dus bij deze heb ik een top 10 gemaakt van mijn leukste/tofste/gekste foto's!!





#1 Op deze boeking was ik candygirl en mocht ik op mijn rolschaatsen snoepjes uitdelen. Mensen vonden het zo leuk dat ze ook met me op de foto wilden, ik vind het nog steeds een super leuke foto! (en mis mijn felrode haar toch wel!)



#2 Oké het is niet 'officieel' een dansfoto's maar oh wat vind ik deze foto cool. Op de dansboekingen zijn altijd fotograven en soms organiseren zij een open fotoshoot. Oftewel Dennis van Deko fotografie heeft dit gedaan en ik wilde natuurlijk maar al te graag meedoen!



#3 Een podiumfoto op de full moon party in Amsterdam Studio's. Love it!


#4 Ook de backstage selfie mag niet onderbreken in de top 10. Ik ben nog steeds verliefd op mijn roze pruik. Alhoewel ik die groene ook zoooo gaaf vind!



#5 Ik stond hier op een studentenfeest in Rotterdam. Wat een schattig leuk rokje had ik hier aan!



#6 Totaal onherkenbaar ben ik hier voor mijn gevoel. De fotograaf had een collage online gezet na de boeking. (Toch stiekem wel leuk dat hij dat heeft gedaan als ik nu zo terug kijk!)




#7 Wauwie, dit is wel een van mijn favorieten! Dit was op een andere editie van de Full moon party.



#8 Hoe zou het zijn als ik eens lange blonde krullen had? Zo dus! Dit was op dezelfde Full moon als mijn vorige foto, alleen dan een compleet andere look!



#9 Een groepsfoto mag ook zeker niet ontbreken! Hier zijn de meiden van Twostepforward gemengd met de meiden van mini Twostepforward!



#10 Het is geen dansfoto maar via Twostepforward ben ik ook bij Variety terecht gekomen om te leren stelten lopen. Ik heb volgende week een boeking staan bij de Arena in Amsterdam op 28 maart!! Super spannend en vandaar een train sessie in het park, gelukkig was het zoooo lekker lenteweer van de week!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken naar mijn leukste dansfoto's! Welke foto vonden jullie het leukst?


- JoanyM

1 opmerking: