Pagina's

Photobomb time!



Oké, oké, ik weet het, het is echt een vreemde titel maar ik moest er zo om lachen dat ik hem gewoon maar heb laten staan. In deze post ga ik jullie namelijk 'photobomben'. Oftewel, een heleboel foto's laten zien over van alles en nog wat, kijken jullie mee?





Jup, nummero uno is een selfie! Ik had weer een clipopname van een Nederlandse artiest (binnenkort een blogje daarover) en had een eerste poging gewaagd aan krullen maken met mijn stijltang. Het duurde even (3 x bijwerken en 3 uur verder) maar dan heb je ook wel wat! De foto natuurlijk ook nog even bewerken voor een hele classy look. Love it!



Dit is de look: 'ik-kom-terug-van-een-clipshoot-op-maandag-avond-en-heb-zin-in-een-milkshake-nog-net-voordat-de-Mac-dicht-gaat' Wat een moe hoofd heb ik van al dat dansen en over een paar uurtjes gaat de wekker alweer want dan moet ik weer werken...  De milkshake was wel echt lekker though!



Dit is Lilly! Wanneer ik 's avonds ga slapen heb ik het altijd koud en gaat Lilly dan ook liever op mijn warme vriend liggen. Alleen 's ochtends ben ik de warmste en dan komt ze lekker onder de dekens bij me liggen. Wat een schatje is het toch!!



Dit is mijn favoriete trui! Vanaf het moment dat ik hem zag in de Large, moest en zou ik hem kopen. Ondertussen is dat alweer een jaar geleden en hier show ik dus dat er ook een super vette capuchon op zit. Ik heb de foto een beetje bewerkt omdat het er super cool uitziet, toch?! Past wel bij het batman logo!



Een van onze mooiste foto's samen! Dit is mijn vriend Seth, die kan natuurlijk niet ontbreken bij mijn eerste photobomb! Deze foto namen we op een avond dat hij moest optreden met zijn band, 'You, me and the devil makes 3'.


Vonden jullie een leuk idee om te photobomben? Let me know, below!


- JoanyM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten