Pagina's

Top Full Moon foto's!


Vorige week was het weer tijd voor een nieuwe editie van de Full Moon party. Dit keer gehouden in central Studio's in Utrecht. Full moon is één van de leukste feesten om bij te dansen vanwege de mooie aankleding en super leuke outfits. Bij deze mijn top foto's van Full moon waar ik heb gedanst!





Ik begin meteen met een podiumfoto, dit is mijn favoriete foto van de hele avond! Er werd een salsa-achtige house gedraaid wat echt super lekker was om op te dansen.



Hahaha, nooit gedacht dat ik ooit een afro zou hebben! Super grappig gezien ik eigenlijk net zo blond ben als deze pruik. (Ik ben dus de linker)


Hier sta ik op het podium met de hele outfit, wat een vet shirt/jurkje heb ik aan! Glitterrrrrr!



Deze outfit had ik als laatste aan, Love it! Mijn eigen haar wordt best al lang, hier heb ik mijn extentions niet eens in!



Hier sta ik op het podium in dezelfde outfit! Er lag aan mijn kant een smoker gun dus die moet ook gebruikt worden!!




Natuurlijk nog even een selfie met mijn bestie <3

Uiteindelijk om 7 uur 's ochtends pas thuis maar het was super gezellig en weer lekker gedanst!

Welke foto vinden jullie het leukst?

- JoanyM

4 opmerkingen:

  1. wat leuk om te zien! en gave pakjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love glitters! Geweldig je shirtje/jurkje op het podium. :) Het ziet er gezellig uit, leuk ook die pruiken, haha! Mooie lipsticks ook en die pruiken.. fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Die roze lipstick is een mac en krijg hem niet meer uit mijn hoofd, denk dat ik die toch maar aan ga schaffen haha!

      Verwijderen