Pagina's

Meer over JoanyM!



Hallo allemaal, soms vind ik het toch wel leuk om iets over mezelf te vertellen. Dit kan door de bekende manier van tags het allermakkelijkst! Wil je meer te weten komen over the random girl behind this blog én een superleuk nieuwtje horen over mij en mijn vriend..? (Do you hear weddingbells in the background...??) Lees dan snel verder!




Ik ben verloofd!! JA ik kan dat niet inhouden en knal het maar meteen zo op mijn blog. Mijn vriend en ik besloten dat we volgend jaar wilden trouwen en bedachten ons dat we ons dan ook moesten verloven. Dit deden we samen door lekker op pad te gaan en een mooie verlovingsring uit te zoeken. Ik ben super happy en werd op een feestje al door iemand voorgesteld als 'de aanstaande vrouw van..' Moet toegeven dat dat toch wel heel leuk klinkt. More about the wedding and preperations later! Nu eerst een tag, ja je leest het goed, een tag.

Nooit gedacht dat ik aan tags zou doen maar het is toch wel een hele leuke manier om wat meer over jezelf te vertellen zonder dat het meteen zo'n lang kletsverhaal wordt en ik weer de draad kwijt ben waar het artikel ook alweer over zou moeten gaan. Ik denk dat mijn about page wel genoeg zegt over het feit dat ik best wel langdradig kan zijn. Ik vul vandaag een tag in die ik heb gevonden op Dammi's Ding.


Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Wat the hell is dit nou weer voor vraag. Ik vraag me echt af wie er slaapt met de deur van de kledingkast open. Never nooit iemand gehoord die zijn kast bewust open laat staan, jij wel? De enige reden dat ik deze vraag beantwoord is omdat ik het grappig vind om te vertellen dat ik en mijn vriend altijd in de woonkamer slapen. Op zich niet zo raar als je geen slaapkamer hebt, maar wij hebben er bewust voor gekozen om onze slaapkamer te laten voor wat het is en dus elke dag heen en weer te slepen met ons matras zodat we gezellig in de woonkamer 'kamperen' elke nacht. Ik doe altijd dus ook heel bewust mijn kledingkast dicht, ook vanwege mijn katjes die anders alles eruit gaan halen of in mijn kast gaan liggen slapen!

2 Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Tja als het er ligt voor gebruik.... Dan gebruik ik het toch?

3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee, nog niet de behoefte aan gehad.

4 Gebruik je to-do lijstjes?

Soms wel, soms niet. Ligt eraan of ik een super leuk lijstje heb om te maken of wanneer ik weer eens zo'n to-do app installeer. Dan gebruik ik dat even, en dan niet meer. De volgende keer als ik het dan open of zie dan kan ik heel wat afstrepen.

5 Heb je sproeten?

Wanneer ik net onder de zonnebank vandaan kom heb ik wel wat sproetjes. Dat neemt met een paar uur weer af en dan heb ik ze nog wel maar zijn ze niet zo aanwezig. 

6 Heb je ooit in de bosjes geplast?

What's a girl gotta do in the forrest? Je komt er denk ik niet onderuit om het ooit een keer mee te maken.

7 Hoe groot is je bed?

Groot! Ik heb een twee persoonsbed in de opslag bij mijn zus in huis. Wanneer ik ga verhuizen met mijn vriend, uhm, verloofde gaan we wel een mooie slaapkamer inrichten. Nu heb ik dus al een bed daarvoor!

8 Ben je lui?

Als ik lui kan zijn ben ik het. Vooral als mijn katjes in de buurt zijn.




9 Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Hmmmmm, ik ben best wel erg happy at the moment, als iets me zou irriteren dan doe ik daar toch meteen iets aan!

10.Kauw je op potloden en pennen?

I wanna say no but.......... Ja soms wel, onbewust. Als ik doorheb dat ik het doe stop ik er meteen mee, gelukkig alleen nog gebeurd bij mijn  eigen pennen. Eigenlijk het meeste bij de fineliners van de Hema met die driehoekige vorm. Daarmee tekende ik altijd in mijn dummy voor mijn opleiding. Wanneer je dan nadenkt tussen de lijnen door gaat dat zo automatisch. Niet zo handig als je dat doet met een kwast als je aan het schilderen bent. Gross!!

11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Oh hell no, not my cup of tea. Dit brengt me trouwens wel op een netflix tip. De film Moonrise Kingdom. Een vreemde film waarin een van de hoofdpersonen, een jongetje, bij de scouting zit. Het is een vreemde film maar echt super goed. Je moet wel een beetje van de art-house films zijn wil je dit leuk vinden denk ik. Ik vond de film echt episch.

12 Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Oh hell yeah! Dragonball Z gaat weer verder met een nieuwe serie!! We zijn nu bij de Boo-saga omdat we alles toch nog wilden zien voordat het verhaal verder gaat. Daarnaast is een leuke tip: Rick & Morty. Een nieuwe tekenfilm serie van de makers van Community. Dan hebben we natuurlijk ook nog South Park, Family Guy, Adventure time en Bob's Burgers.

13 Tel je de treden als je de trap oploopt?

Nee, wat moet ik met die informatie? Er zijn veel te veel andere coole dingen om  op te letten! Vroeger dat ik klein was deed ik het wel vaak in huis. Elke keer opnieuw de treden tellen.

14 Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Hmmm.. Dan hoor ik muziek in mijn hoofd enzo, dat wil nog wel eens gebeuren ja.  

15 Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Eeeeeeuuuuuuuhhhh....................................... Wat was de vraag ook alweer?


Neem de vragenlijst ook over als je dat leuk vind, en anders niet.


- JoanyM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten