Pagina's

The creative blogger award!


De crea bea blog award. Nee dat is niet de juiste vertaling van The Creative Blogger Award. De creatieve blogger award dan? In het Engels klinkt het toch echt een stuk spannender. Anyway, ik ben genomineerd, hoe awesome is dat!! Hoewel ik twijfelde om mee te doen met de award heeft mijn ego het toch gewonnen omdat ik nu 5 feitjes over mezelf mag vertellen, lees je mee?


Ik ben genomineerd door KayraIsabella (thank you very much!). Haar blog is te vinden op: Hypnonsense
Hoewel het van oorsprong een Engelse award is ga ik hem gewoon doen in het Nederlands. The regels (of half Engels/Nederlands blijkt) zijn als volgt:

- Thank the person who nominated you and add their blog link

- Share 5 facts about yourself 

- Nominate 10 blogs and add their blog links

- Notify the blogger that you nominated for the award

- Pass the rules along 

Dussssss..... Nogmaals thanks aan KayraIsabella, blij dat je mijn blog zo waardeert dat je me hebt genomineerd! (Mijn eerste award yeaaah)

Dan de 5 facts. Ik vond zelf dat ik ze wel de moeite waard moest laten zijn dus wat voor geks, spannends of raars kan ik verzinnen?! 

Nummero uno :

Ik heb gewoon geen idee wat ik als feitje neer moet zetten. Op mijn blog klets ik maar wat raak. Om het ijs te breken met iets slaps (en stiekem super cools...) Ik ben een jeugdboek aan het herlezen. 'De gevleugelde kat' heet het en het boek is awesome. Ik zit in de verkopers business en de hoofdpersoon van het verhaal wordt zomaar midden in de nacht opgebeld omdat hij schijnbaar een topverkoper is. De jongen is 12 jaar en gaat leren verkopen in dromen. Ja je leest het goed, in het verhaal reist hij dromen af om achter het geheim van het tijdreizen te komen. Echt een super verhaal, nog steeds, ben namelijk vergeten hoe het afloopt maar ben geïntrigeerd! 

Feitje nummero *peaceteken* (twee dus voor de dodo's die het niet snappen)

Ik ben een enthousiast persoon. Dat is denk ik wel af te leiden aan het feit hoevaak ik wel niet het woord 'awesome' gebruik in mijn blogberichten. Wat bij mijn enthousiasme vaak komt kijken is giegelig gedrag, gekke handgebaren en heel hard om mezelf lachen als niemand mijn grap heeft gehoord. Heel grappig, als mensen het door zouden hebben.



Nummero 3.

Ik vind Charlie XCX echt een onwijs lekkerding. Ze heeft een mooi lichaam en is lekker gek. Vind haar liedjes ook echt wel heel cool, moest er even aan wennen, maar uiteindelijk had ik het te pakken.

Nummero 4.

Ik heb een tattoo op mijn voet. Ik wil er zo graag meer maar dat kost zoveel. Op mijn voet staat: Rock & Roll. Mijn volgende tattoo heeft iets te maken met nintendo.....

Nummero 5.

Ik ben het merendeel van de dag moe omdat ik 's nachts niet kan slapen van alle verhalen en ideeën die door mijn hoofd spoken. Ik beeld me bijvoorbeeld vaak ik hoe een situatie zal gaan verlopen of denk aan hoe een game verder zal gaan. Dat is eigenlijk de grootste reden dat ik ooit een blog ben begonnen. Omdat ik dan lekker mijn verhaal kan schrijven, en dan kan slapen. Net als nu, schrijf ik dit als mijn vriend lekker ligt te slapen, en ik nog veel te veel wil vertellen. 

Dus goodnight peeps. I can finally close my eyes and drift away with the sleepy sheep's.

Yes I know ik hoor eigenlijk mensen te nomineren maar ik weet het niet.... Misschien als ik een lijstje heb van 10 awesome blogs dan nomineer ik ze tegelijk en wijd ik er een hele blogpost aan, leuk toch? I'd like to think so.

Peace out (ofzoiets).

- JoanyM

Follow 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten